Toimialaluokitus 2008
82200
Puhelinpalvelukeskusten toiminta
[1]
Sisältää
- puheluja vastaanottavat palvelukeskukset (inbound call centres): asiakkaiden puheluihin vastaaminen tilausten vastaanottamiseksi, tietojen antamiseksi tuotteista, asiakkaiden valitusten vastaanottamiseksi ja edelleen käsittelemiseksi
- lähtevien puheluiden palvelukeskukset (outbound call centres): tavaroiden tai palveluiden myymiseksi tai markkinoimiseksi asiakkaille
- puheluiden välittäminen erillisenä toimintona (ulkoistetut puhelinkeskukset)
- tiedonkeruu markkinatutkimuksiin, mielipidekyselyihin ja vastaaviin tutkimuksen tekijän toimeksiannosta [1]
Sisältää myös
[1]
Tähän ei kuulu
- mainostoimistojen tekemä suoramarkkinointi (73112)
- markkinatutkimusten ja mielipideselvitysten tekeminen (73200) [1]
Hakusana
- asiakkaiden valitusten vastaanottaminen puhelinpalvelukeskuksissa
- help desk (sopimus- tai palkkioperusteella)
- inbound call centres
- lehtitilausten hankinta puhelinpalvelukeskuksissa
- lähtevien puheluiden palvelukeskukset
- markkinatutkimus ilman tietojen analysointia
- markkinointi puhelinpalvelukeskuksissa
- outbound call centres
- palveluiden markkinointi puhelinpalvelukeskuksissa
- puhelinkeskus (ulkoistettu)
- puhelinmyynti
- puhelinpalvelukeskusten toiminta
- puheluiden välittäminen erillisenä toimintona
- puheluja vastaanottavat palvelukeskukset
- suoramarkkinointi (puhelinpalvelukeskus)
- tavaroiden markkinointi puhelinpalvelukeskuksissa
- telemarkkinointi
- tiedonkeruu markkinatutkimuksiin (ilman tietojen analysointia)
- tiedonkeruu mielipidekyselyihin (ilman tietojen analysointia)
- tietojen antaminen tuotteista puhelinpalvelukeskuksissa
- tilausten hankinta (lehtien, kirjojen) puhelinpalvelukeskuksissa
- tilausten vastaanotto puhelinpalvelukeskuksissa
- ulkoistetut puhelinkeskukset
- valitusten käsittely puhelinpalvelukeskuksissa
- call center
...