Toimialaluokitus 2008

73200 Markkina- ja mielipidetutkimukset

[1]

Sisältää


- markkinapotentiaalin selvittäminen, tuotteiden ja palvelujen vastaanottamisen ja hyväksymisen sekä niihin liittyvien mielikuvien tutkiminen, kuluttajien ostotottumusten tutkiminen myynnin edistämiseksi ja uusien tuotteiden ja palvelujen kehittämiseksi sekä tulosten tilastollinen analysointi
- yleisen mielipiteen selvittäminen poliittisia, taloudellisia ja yhteiskunnallisia asioita koskevissa kysymyksissä sekä näiden tilastollinen analysointi [1]

Sisältää myös

[1]

Tähän ei kuulu

[1]

Hakusana

  • asiakastyytyväisyystutkimusten tekeminen
  • gallup-kyselyt
  • haastattelututkimusten tekeminen
  • haastattelututkimusten tilastollinen analysointi
  • kuluttajien ostotottumusten tutkiminen myynnin edistämiseksi
  • kuluttajien ostotottumusten tutkiminen palvelujen kehittämiseksi
  • kuluttajien ostotottumusten tutkiminen uusien tuotteiden kehitt.
  • kyselytutkimusten tekeminen
  • kyselytutkimusten tilastollinen analysointi
  • markkinatutkimus
  • markkinatutkimusten tekeminen
  • mielipideselvitykset
  • mielipidetutkimukset
  • mielipidetutkimusten tilastollinen analysointi
  • ovensuukyselyiden tekeminen
  • poliittisen mielipiteen tutkiminen
  • survey-tutkimus
  • tutkimus (markkina-)
  • tutkimus (mielipide-)
  • yleisen mielipiteen selvittäminen
  • äänestyskäyttäytymisen tutkiminen

...